Mrs Darcy



Jag är en mycket lycklig 36-åring fd Bridget Jones. De senaste veckornas semester har varit helt underbara och de toppades av vårt bröllop i lördags. Det blev som på film och jag vet inte var jag ska börja att beskriva det. Men jag kommer att beskriva det. Antingen här eller i en ny blogg. För jag vet nu hur kul det är att läsa om hur andra fixar bröllop!

Vårt hem är fyllt av blommor, doftljus, choklad och champagne som vi fått av vänner och familj. Kärleken, festkänslorna och vänskapsbanden dröjer sig kvar.

Alldeles snart fyller vår son 2 år. Vi är inte oroliga hönsföräldrar längre, vi är lugnare. I vår kommer vi våga lämna honom med hans älskade mormor och åka på en egen bröllopsresa till New York.

Det här är verkligen en nystart på vårt liv tillsammans. Jag älskar dig Mr Darcy!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh! <3 Ett stort grattis till er! Vad underbart att allt blev så fantastiskt! Jag ryser lite :-)



Vad roligt att åka till New York. Jag drömmer också om det. Min son är drygt ett år nu så snart kanske jag också vågar. ;-)

2010-08-25 @ 20:43:02
Postat av: Bridget

Tack snälla du! Ja, klart du vågar om jag vågar - räddast i världen! :) Vi hade barnvakt i ett dygn i samband med bröllopsfesten så vi övar på att vara borta. Och Nevvan behöver ju besök av småbarnsmammor som blir galet tacksamma av lite storstadsflärd!

2010-08-25 @ 22:37:44
URL: http://bridgetjonesblirmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0